dissabte, 29 de desembre del 2012

Brindis 12



Un any més estem a finals d’any, i un any més, el meu blog hi ha passat de tot. I de fet, és per això, al igual que dos anys enrere, que toca brindar pels moments que deixo en aquest dos mil dotze marcat per la crisi. 

Brindo pels castells, per un any més de la universitat acabat, per tots els que us passeu per aquí, per tots els qui he compartit un moment, pel discurs de cap d’any de l’any passat, per tots els àpats familiars que tants bons records em van aportant, pels fills dels meus cosins que dia rere dia m’arrenquen somriures, pels meus papes adoptius de Xoriguers, per la meva padrina de Xoriguers i les seves converses, pels meus amics, pels sopars amb ells, per les festes amb els meus amics, per totes les festes majors d’aquest any, per les festes de Cassà i Caldes, per les festes del Tura, per barraques, per Donostia, per la tècnica de Xoriguers (la vella i la nova), pel meu mestre, per les classes donades, pels meus companys d’universitat, per la meva primera feina, pel primer quatre amb agulla carregat de la història de Xoriguers, pel tres descarregat, per les colònies, per Xoriguers, per Marrecs, per  la millor actuació de la història de Xoriguers i Marrecs, per la torre en folre, pel folre, per tu, pels cafès i per les xerrades.

Estic segur que em deixo molts grans moments, i d’aquí a any nou segur que n’hi ha de millors, però estic segur que els millors moments són aquells que teniu vosaltres a dins.

Finalment acabo amb una foto de l’últim brindis que vull dedicar, el meu primer pilar de Marrecs.

 Pilar de 4 de Marrecs. Palafrugell 15.07.2012

Salut i bona entrada d’any.
Properament més, tot i que no sé si serà millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada