diumenge, 6 de febrer del 2011

Donant una mica de felicitat

Alguns en diran felicitat, altres en diran esperança, altres en diran vida, i d’altres et donaran les gràcies. I es que no hi ha res més gratificant que donar sang. Es pot fer entre tres i quatre cops l’any i la satisfacció que comporta a un mateix no es pot explicar en paraules. És una sensació comparable a poques coses i és que, amb un petit acte estàs ajudant a molta gent, més de la que ens pensem, tot podent aconseguir un somriure a més d’un i, hi estem disposats a renunciar? Per part meva, no.

2 comentaris:

  1. Jordi! ja he vist que tens el meu blog per aqui ejejej jo també t'hi tinc!
    Una entrada molt bonica, a mi m'agradaria probar aquesta experiència... tot i que pel meu pes no puc :( és el que té ser prima! grrrr però estic segura que ha de ser una sensació molt gratificant, poder ajudar a gent d'aquesta manera.

    Un ptneeet

    ResponElimina
  2. Que n'és cert tot això que dius. Fantàstic. :)

    ResponElimina